Onnittelut hyvästä hankinnasta

Tutustu käyttöönoton etenemiseen

Miten edetään hankintapäätöksen jälkeen?

Ensimmäisenä on hyvä valita organisaatiostanne järjestelmän pääkäyttäjät. Pääkäyttäjien tehtäviin kuuluu:

• Käyttöönoton läpivienti tai vähintään siinä mukana oleminen
  • Organisaation käyttäjätunnusten ja organisaatiorakenteen hallinnointi
  • Yhteyshenkilönä toimiminen, tiedon välittäminen
  • KirkkoRekry-järjestelmän asetusten hallinnointi, jos organisaatiossa hallinnoidaan niitä itse
  • Osaamisen ylläpitäminen mm. KirkkoRekry-päiviin osallistumalla

Toimitamme pääkäyttäjille käyttäjätunnukset ja järjestelmä on heti valmiina käyttöön heidän kirjautuessaan ensimmäisen kerran. Teknisesti käyttöönotto ja ensimmäisen työpaikkailmoituksen julkaisu voi tapahtua vaikka tilauspäivänä, eli se on nopeaa ja vaivatonta!

Seuraavaksi laitetaan ilmoitusten julkaisuasiat kuntoon

• Pyydä paikallisesta TE-toimistosta TE-palvelut.fi -julkaisuja varten Passari-palvelun URA-tunnus
  • Rekisteröidy työnantajakäyttäjänä kirkkorekry.fi -sivustolle
    • Saat sieltä tarvittavat RSS/XML-syötteet tai linkit työpaikkailmoitusten tuomiseksi kotisivuillenne ja intraan
    • Syötteet/linkit tallennetaan sinne missä haluatte työpaikkailmoitusten näkyvän. Voit tarvita tähän apua nettisivujenne ylläpitäjältä.
    • Pääset päivittämään organisaationne työnantajaesittelysivun. Tätä varten tunnukset voi rekisteröidä myös organisaationne markkinointi/viestintähenkilö.

Tietosuoja- ja saavutettavuusasiat

Tietosuojaseloste kotisivuillenne

Muistathan lisätä organisaationne kotisivuille tietosuojaselosteen KirkkoRekryn käytöstä henkilötietojen käsittelyssä.

Toimitte rekisterinpitäjänä

Kukin järjestelmään rekisteröitynyt työnantaja on rekisterinpitäjä ja vastaa omien työnhakijoidensa henkilötietojen käsittelystä.

Tietosuojaseloste kirkkorekry.fi -sivustolla

FCG Oy:n tietosuojaseloste KirkkoRekryä koskien on nähtävillä www.kirkkorekry.fi -sivuston alaosassa.

Tutustu GDPR-ohjeistukseemme

Linkin siihen löydät KirkkoRekry-järjestelmän sisältä Apua-painikkeen valikosta.

Tutustu tietosuojalausekkeeseen

FCG Oy:n tietosuojalauseke KirkkoRekryä koskien on nähtävillä www.kirkkorekry.fi -sivuston alaosassa.

Tutustu saavutettavuusselosteeseen

FCG Oy:n saavutettavuusseloste KirkkoRekryä koskien on nähtävillä www.kirkkorekry.fi -sivuston alaosassa.

Asiantuntijamme sopii koulutuksista kanssanne

Saatte käyttöönne koulutusympäristön, jonka avulla myös koulutamme teidät järjestelmän käyttöön. Se on käytössänne koko asiakkuutenne ajan, joten voitte itsenäisesti harjoitella uusia toiminnollisuuksia sekä kouluttaa uusia käyttäjiänne.

Pääkäyttäjille järjestetään koulutus jossa opetellaan käyttäjätunnusten ja organisaatiorakenteen hallinnointi. Heidän on myös hyvä olla mukana kaikissa teille järjestettävissä koulutuksissa.

Koulutusten sisältö riippuu täysin tarpeistanne. Yleensä ensin kouluttaudutaan kohdistettuihin rekrytointeihin ja sen jälkeen sijaisrekisteriin. Hyödyllisiä ovat myös työnantajamielikuvatyöhön liittyvät koulutukset.

Koulutukset ovat useimmiten puolen päivän mittaisia ja sen jälkeen lyhempiä kertauksia, joissa syvennetään osaamistanne. Koulutukset pidetään paikan päällä tai etänä sekä on myös mahdollista hankkia itsenäisesti opiskeltavia verkkokursseja.

Katso sovelluskonsulttimme Riston terveiset KirkkoRekryn/Kuntarekryn käyttöönottoon liittyen