Rekrytointi

Rekrytoinnin ohjelmisto- ja asiantuntijapalvelut julkiselle sektorille

Rekrytoinnit nopeasti käyntiin

KirkkoRekry on enemmän kuin rekrytointijärjestelmä. Se on monipuolinen rekrytointikokonaisuus, jonka käyttöönotto tapahtuu nopeimmillaan muutamassa tunnissa. KirkkoRekry-palvelu tarjoaa markkinoiden monipuolisimman ja erittäin kustannustehokkaan rekrytointijärjestelmän, joka on kehitetetty erityisesti julkisen sektorin rekrytoinnin erikoistarpeisiin. Ominaisuuksia palvelusta löytyy niin pienelle kuin isollekin seurakunnalle, ja niistä on helppo rakentaa juuri teidän organisaatiollenne sopiva kokonaisuus. Myös koulutuksen palvelun käyttämiseen saa nopealla aikataululla.

Työkalusi rekrytoinnin eri vaiheisiin

Työnantajille KirkkoRekry tarjoaa rekrytoinnin ohjelmisto- ja asiantuntijapalveluja, jotka sopivat organisaation ulkoiseen ja sisäiseen rekrytointiin, sekä lyhytaikaisten sijaisuuksien hallintaan. KirkkoRekryn tuoteperheeseen kuuluvalla Kuntarekryllä hoidetaan vuosittain yli 30 000 rekrytointia sekä 200 000 sijaishakua.

Rekrytointilupamenettelyt

Hae lupa nopeasti ja määrämuotoisesti.

Työpaikkailmoitukset

Tavoitat ylivoimaisesti eniten kirkolla työskentelystä kiinnostuneita työnhakijoita.

Hakemusten käsittely ja vertailu

Merkitse kelpoisuudet ja etsi kriteereihisi sopivat hakijat tehokkaasti.

Videohaastattelut

Löydä talentit ja minimoi virhehaastattelut videoiden avulla.

Hakijayhteenvedot

Tulosta hakijayhteenvedot ja ansiovertailut yhdellä klikkauksella.

Hakijaviestintä

Hyödynnä automaattiviestejä tai viesti henkilökohtaisesti.

Tilastoraportit

Kattavat raportit rekrytoinnin kehittämisen tueksi.

Oma urasivu

Houkuttele teille parhaat työnhakijat.

Anonyymi rekrytointi

Hoida rekrytoinnit anonyymisti.

Perehdytys

Perehdytä ja sitouta uudet työntekijät

Enemmän kuin rekrytointijärjestelmä

KirkkoRekry on kokonaisvaltainen rekrytointiratkaisu ja se on palvelumuotoiltu julkisen seurakuntien tarpeisiin. KirkkoRekryn rekrytointikokonaisuudesta löytyy monipuoliset työkalut koko rekrytointipolun läpikäymiseen, niin työnantajamielikuvan rakentamisesta työpaikkailmoitusten julkaisuun, kuin työnhakijoiden tavoittamiseen ja uusien työntekijöiden perehdytykseen.

Kirkkorekry.fi on työnantajien ja työnhakijoiden kohtaamispaikka. KirkkoRekry kuuluu samaan tuoteperheeseen Kuntarekryn kanssa.

Kysy lisääLue lisää

Tavoita työnhakijat

Kirkkorekry.fi -sivuston avulla tavoitat vuosittain miljoonia työnhakijoita. Lisäksi sivustolta löytyy monipuolisesti mahdollisuuksia rekrytointimarkkinoinnin ja työnantajamielikuvan luomiseen.

KirkkoRekryyn voit luoda monipuolisia ja moderneja urasivuja tai rekrytointikohtaisia kampanjoita, joiden avulla teet tehokkaampaa rekrytointimarkkinointia. Olemme mukana tukemassa KirkkoRekry-käyttäjiä työnhakijoiden tavoittamisessa niin sosiaalisen median kanavissa kuin erilaisissa tapahtumissa.

Videorekry

Näe persoona hakemuksen takana ennen henkilökohtaista haastattelua.

Tallennettujen videohaastatteluiden avulla teet työnhakijoiden esikarsinnan vaivatta ja kutsut jatkohaastatteluun vain potentiaalisimmat kandidaatit. Videorekrytoinnin avulla tehostat rekrytointejasi ja säästät aikaa sekä pääset näkemään hakijan persoonaa paremmin.

Videorekrytointi-lisäosa integroituu KirkkoRekryyn näppärästi ja on otettavissa käyttöön nopeasti.

Kysy lisää

Anonyymi rekrytointi

KirkkoRekryyn kuuluu anonyymin rekrytoinnin mahdollistava toiminnalisuus, jonka avulla rekrytoinnin työhakemusten käsittely voidaan tehdä täysin anonyymisti.

Ota yhteyttä ja kysy lisää

Perehdytys kuntoon Introlla

Rekrytointi ei pääty työntekijän palkkaamiseen, vaan onnistuneeseen perehdytykseen.KirkkoRekryn tueksi on kehitetty myös Intro-perehdytysohjelmisto, jonka avulla perehdytät ja mahdollistat parhaan mahdollisen startin uudelle työntekijällesi.

Rekrytoitujen henkilöiden tiedot siirtyvät automaattisesti KirkkoRekrystä Introon, joten voit käynnistää uuden työntekijäsi perehdytyksen heti palkkauspäätöksen tehtyäsi.

Tutustu Introon