Rekrymarkkinointi
Työpaikkailmoituksen lisänäkyvyydet tilattavissa rekrytointijärjestelmästä
Uusi toivottu Boost – lisänäkyvyydet ominaisuus on nyt saatavilla Kirkkorekryn rekrytointijärjestelmässä. Uuden ominaisuuden käyttöönoton kunniaksi tarjoamme kaikki kampanjat -20 % alennuksella marraskuun loppuun asti, eli 30.11. asti. Alennuksen saat aktivoitua lisäämällä lisätiedot kenttään tekstin BOOST2024
Nyt on siis loistava mahdollisuus tehdä tehokasta rekrytointimarkkinointia kustannustehokkaasti. Kampanjan kokonaishinta lasketaan tilauksen jälkeen, eli järjestelmässä näkyvä hinta ei pidä sisällään alennusta.
Työpaikkailmoituksen lisänäkyvyys pitää sisällään:
- Mainonta asiakkaan graafisen ilmeen mukaisesti halutuissa kanavissa, eli me teemme tarvittavat mainoskuvat ja muut materiaalit oikeisiin kuvakokoihin ja teidän brändinne mukaisesti. Hyväksytämme kuvat kuitenkin aina teillä, jotta brändi-ilme on osattu toteuttaa oikein.
- Kampanjan kohderyhmän suunnittelu. Tunnemme julkisen sektorin rekrytointien kohderyhmät ja erilaiset kohdistamismahdollisuudet, joten osaamme kohdistaa mainonnan oikealle kohderyhmälle.
- Mainonnan seuranta ja optimointi. Kampanjan käynnistämisen jälkeen emme vain odota kampanja-ajan päättymistä, vaan seuraamme dataa rekrytointijärjestelmästä, työpaikkailmoituksilta ja mainostyökaluista ja teemme tarvittaessa optimointia, joilla näemme olevan vaikutusta kampanjan onnistumisen kannalta.
- Kampanjaraportti sisältää työpaikkailmoituksen tiedot, hakijamäärät sekä mainostyökalujen analytiikan. Pääsette siis itse näkemään, miten kampanjointi on vaikuttanut rekrytoinnin tuloksiin.
Kampanjointi Boostin avulla toimii avaimet käteen periaatteella ja pyrimme tekemään kampanjoinnin teille aina mahdollisimman helpoksi.
Maksuton rekrytointien nykytila-analyysi
Jos mietit, miten teidän rekrytointienne vaikuttavuudet ovat kehittyneet viime aikoina tai löytääkö työpaikkailmoitukselle väkeä, voit tilata meiltä maksuttoman rekrytointien nykytila-analyysin, jossa käymme läpi teidän rekrytointienne dataa järjestelmästä ja annamme käytännön vinkkejä rekrytointien vaikuttavuuden parantamiseen.
Nykytila-analyysi sisältää:
- Rekrytointienne analytiikka kuluneelta vuodelta
- Rekrytoinnit ja niiden haasteet toimialoittain
- Rekrytointien ja hakemusmäärien kehitys viime vuosina
- Työnantajaesittelysivun ja työpaikkailmoitusten analytiikka
- Ehdotuksia rekrytoinnin vaikuttavuuden kehittämiseksi
Mikäli teillä on kysyttävää ominaisuuden käytöstä tai haluatte tutkia rekrytointienne dataa tarkemmin ole meihin yhteydessä. Ota yhteyttä alla olevasta painikkeesta tai laita meille sähköpostia osoitteeseen: markkinointi@kirkkorekry.fi