Tavoita työnhakijat KirkkoRekryssä

Julkaise työpaikkailmoitus ja mainosta digitaalisesti

Tietoa Kirkkorekrystä

KirkkoRekrystä löytyy kirkon avoimia työpaikkoja kaikkialta Suomesta. Sivustolle on mahdollista jättää työpaikkailmoitus, jonka kautta näkyvyys kirkon työpaikoista kiinnostuneille on erinomainen. Kirkkorekry.fi -sivuston kävijämäärät ovat olleet koko ajan tasaisessa kasvussa. Sivustolla on vierailuja joka kuukausi noin 40 000*. Aktiivisia hakijaprofiileja KirkkoRekryssä on noin 25 000*.

*Luvut huhtikuulta 2024.

Työpaikkailmoitus Kirkkorekryssä

Työpaikkailmoitus tulee näkyville Kirkkorekry.fi -sivustolle, josta löytyy kirkon avoimia työpaikkoja sekä tietoa kirkon eri ammateista ja työnantajista.

Työpaikkailmoitus on näkyvillä Kirkkorekry.fi -sivustolla rekrytoinnin ajan, eli voit itse valita sopivan ajan näkyvyydelle. Muista kertoa ilmoituksessa, miten otat työhakemukset vastaan.

Julkaiset ilmoituksen näppärästi verkossa ja maksat laskulla. Kun olet tehnyt tilauksen, vahvistamme sen vielä manuaalisesti ja laitamme sinulle viestiä kun käyttäjätunnuksesi on tehty ja pääset Kirkkorekry-järjestelmään julkaisemaan ilmoituksia.

Tilaus on voimassa 12 kk tilauspäivästä.

Tilaa nyt tai kysy lisää

Ilmoituspaketit

Yksittäinen työpaikkailmoitus

Työpaikkailmoitus ilman hakulomaketta: 179 € + alv. 24 %

Työpaikkailmoitus hakulomakkeen kanssa: 489 € + alv. 24 %

Työpaikkailmoituspaketti, sis. 3 kpl työpaikkailmoituksia

Työpaikkailmoituspaketti ilman hakulomaketta: 390 € + alv. 24 %

Työpaikkailmoituspaketti hakulomakkeella: 999 € + alv. 24 %

Lisäksi ilmoitukset on mahdollista julkaista samalla myös Oikotien, TE-palveluiden sekä evl.fi -sivustolle. Julkaisu Oikotien tai TE-palveluiden sivuille kustantaa ensimmäisellä kerralla 155 € + alv/ kanava., jatkossa veloitukseton.

Bannerimainos Kirkkorekry.fi-sivustolla

Haluatko organisaatiollenne tai tietylle työpaikkailmoitukselle lisänäkyvyyttä? Kirkkorekry.fi-sivustolla on noin 40 000 vierailua kuukausittain.

Tavoita aktiiviset työnhakijat julkaisemalla banneri Kirkkorekry.fi-etusivulla.

Pakettimme sisältää viikon mittaisen bannerinäkyvyyden Kirkkorekryn etusivulla. Voit toimittaa meille valmiin bannerin, tai teemme bannerin puolestasi. Bannerilta ohjataan kävijöitä valitsemallesi www-sivulle tai esimerkiksi työpaikkailmoitukselle.

Hinta: 515 € + alv. 24 % / viikko

Tilaa nyt tai kysy lisää

Työpaikkojen digitaalinen mainonta

Sosiaalinen media ja Sanoman digiverkosto ovat tehokas tapa tavoittaa työnhakijat ja myös passiiviset potentiaaliset työntekijät ja osaajat. Digitaalisten kanavien vahvuus on ennen kaikkea niiden loistavat kohdentamismahdollisuudet, joiden avulla voidaan tavoittaa potentiaalisia työnhakijoita.

Toteutamme työpaikkojen mainontaa Metan kanavissa (Facebook & Instagram), Sanoman digiverkoston sekä Googlen kautta.

Tutustu etuhintaisiin rekrymarkkinoinnin kampanjapaketteihimme alta.

Katso lisää

Ole yhteydessä - autamme mielellämme!

Maria Wendell

Asiakkuuspäällikkö, Kundchef